關注我

指導

如何提交商品/服務?

我哋強烈建議你閱讀 大多數問題的根源 無貿易嘅書,以便全面理解呢個概念。 閱讀本書之後,以下係我哋對用戶期望提交到此目錄嘅内容嘅簡要說明。


01.它應該係關於商品/服務,而唔係關於項目/組織。

我哋對人為你、我同其他人提供嘅嘢感興趣。 唔係佢哋係邊個或他們的項目。 举個例子: 醫生無國界 是一個可以添加到目錄中的組織,因為他們提供服務(醫療援助)。 添加它主要係因為佢哋提供嘅内容。 一個組織係私家、非營利嘅、依賴捐贈嘅、開源嘅都係專有的,都唔等使。 我哋關心佢哋提供乜嘢。 係關於商品/服務。

02.組織應持續提供商品/服務。

凯西為任何想要它的人提供她的舊枱作為免交易,叻,但呢啲都係臨時商品/服務,我哋嘅目錄唔係為此而建立嘅。 因此,請確保你提交的商品/服務以持續和持續的方式提供。

03.商品/服務應無貿易。 或儘可能接近。

如果組織A想為人們提供數字圖書,咁就係你對他們的期望。 一個你可以訪問書籍嘅地方,僅此而已。 相反,如果佢哋要求你使用貨幣嚟訪問書籍,咁唔係一項免交易服務。 如果他們在他們的網站上發佈廣告,您可以在其中閱讀書籍,那麼這意味著他們希望從您那裡獲得更多,而不僅僅是為您提供書籍(他們希望引起您的注意)。 如果他們要求金錢、註冊、喜歡、評論、分享或挖掘您的數據以牟利或向您臉上注入廣告,這意味著他們想與您進行交易,以換取他們提供的服務(書籍)。

如果組織A提供書籍,並且你可以喺唔給予任何回報(數據、貨幣、注意力等)嘅情況下訪問它們,咁就係免貿易商品/服務。 因此,如果您與商品/服務之間沒有交易,則該商品/服務是無貿易的。